Колеги, понеже ми се счупи пластмасовата дръжка за отварянето на задната врата и ще се наложи да свалям корите за да я заменя с нова,която вече си набавих. Та питането ми е как се маха кората на задната врата и изобщо как се стига до дръжката и смяната и, така че после да не си личи че сам я сменял. Ще сам много благодарен на някой линкче с описание с снимки, но и на думи става. За 156 става дума.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на задна дръжка!
Collapse
X
-
От описанието дръжка на задната врата за кое се говори: за пластмасата около механизма за отваряне от вътре? Ако е така, има едно болтче което я държи, намира се под едно капаче.
самата кора на вратата се разкача лесно: има болтове в зад колоните, шестограм за ръкохватката на вратата, болт зад едно скрито капаче зад металната част от механизма за отваряне отвътре, после огледай за два шестограм още като махнеш ръкохватката и внимателно разкачаш щипките, и леко!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеОт описанието дръжка на задната врата за кое се говори: за пластмасата около механизма за отваряне от вътре? Ако е така, има едно болтче което я държи, намира се под едно капаче.
самата кора на вратата се разкача лесно: има болтове в зад колоните, шестограм за ръкохватката на вратата, болт зад едно скрито капаче зад металната част от механизма за отваряне отвътре, после огледай за два шестограм още като махнеш ръкохватката и внимателно разкачаш щипките, и леко!AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
От вътрешната страна има едно капаче на щипка. Натискаш го навътре и надигаш нагоре за да освободиш щипката. Ако те зори напъни на вън с отверка и ще излезе. Няма да се счупи.
После развиваш двата винта и действаш.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
За да смениш дръжката не е нужно да сваляш кората отвътре.....
Внимавай че дръжката е закачена с една Г образна пластмасова скоба за лостчето за което е свързана, и то трябва да се извади чалъместо, както и да гледаш да не го изтървеш навътре, щото ваденето става кофти......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеКолега смени ли дръжката, всичко гладко ли мина?Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениещо бе мисля снимки да направя на процеса да има за архива и товага ключа!Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЗа да смениш дръжката не е нужно да сваляш кората отвътре.....
Внимавай че дръжката е закачена с една Г образна пластмасова скоба за лостчето за което е свързана, и то трябва да се извади чалъместо, както и да гледаш да не го изтървеш навътре, щото ваденето става кофти......Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Абе падало ми е, откага че ако се опъне по юнашки......а после махаш кори, изолации...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщениеЕто малко инфо дано да помогне...Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark
Comment
Comment